NORGE STAVANGER

30 Nov

Nu är vi framme där vi nu ska bo i några månader. Stan är super mysig, ser ut som gamla stan på Gotland ungefär, julpyssel överallt, upp och ner och kullersten. Det är en jättefin ”damm” i centrum som är helt upplyst. Ska försöka lägga upp lite bilder imorgon när jag har tagit mer på stan 🙂 Lägenheten är mindre än jag trodde men den är väldigt mysig! Rummet väntar jag med att ta bild på, dagen imorgon blir till att fixa rummet, kontantkort till mobilen. Sen på fredag ska vi på vårann första arbetsintervju som Martin så snällt har fixat på hans jobb, en Shell mack 🙂

 

Känns som jag har rest i hur många timmar som helst, ska nog krypa ner i min säng snart. Vi hörs imorgon 🙂

 

 

Ett svar to “NORGE STAVANGER”

  1. matilda november 30, 2011 den 9:03 e m #

    Allt låter ju toppen! saknar dig massor, hälsa henke! ❤

Kommentera

