IDOL

12 Nov

Idol igår var något alldeles speciellt! För det första dom absolut bästa platserna, se hur allt går till, hur långt det är kvar till reklam, party-in, party-out, Per ♥, se allt in-real life. James, Lasse & Dennis (Robins pappa med vänner) Helt klart dom mest pratglada människorna jag har träffat på länge, sprang omkring som små pojkar på Brynäs matcherna, samlade på sig Robin-pins, tävlingar om vem som kunde sätta på flest pins på servitörerna och bartenderna på Helt Enkelt. Inte en enda lugn stund, men så himla roligt!

Kan ju säga att James var den bästa wingman man kunde ha när man sköter vimmel. Kastade (nästan bokstavligen) mig upp på scenen, där stod jag med min penna, block och kamera och höll på att skita på mig (bokstavligen). Herre min gud va varmt det va där, den lilla skaran som då var kvar på Läkerol skrämde skiten ur mig när dom tittade på mig, vågade inte gå, visste inte hur jag skulle stå, gick fram till Amanda F… Kändes som jag gick fram till Obama.. ungefär. Hhhhheeej, jjah hhEter Ellinna…. nöjesmix dddddddu vet (hur fan ska hon veta??) Efter lite stam fick jag iallafall ut frågan och gjorde vimlet. Okej, stammade inte SÅÅÅ mycket, var bara nervös. Lite…

Skyltfix innan…
Det roliga är att Dennis råkade göra 2 B… men dom trodde om vi stavar fel blir de mer effekt och kamerorna kommer va på oss mer för dom kommer inte förstå vad det står…

James&Mami

Vi försökte iallafall Maja…


Det roliga med denna bild är att skylten är James, duktigt Maja som fångade detta ögonblick!
Baka, baka en liten kaka…

Ser ni vem #2 är?.. hiihihhi

På scen!


En mysig och annorlunda kväll 🙂
+++

 

 

Kommentera

