11/11-11, 11:11

11 Nov

Hemkommen från Hemlingby-spåret. Sitta uppe på berget och bara fundera, tänka på allting var precis vad jag behövde. Ikväll blir det Idol, OCH-VET-NI-VAD?!

JAG SKA SITTA PÅ FRONT ROW! Men Robins pappa och vänner! Äntligen behöver jag inte krydda över historien! Hämta dom på tåget, äta, och se Idol tillsammans. (när jag ändå är igång med detta så kan jag berätta att Robin och min kusin Malin från Skåne var för några år sedan tillsammans) -Så nu är det ute och jag är så nöjd! Jag har en fruktansvärd tendens att krydda ALLT jag säger, tycker det blir mer intressant då.. men nu är jag helt ärlig.. mehehe.

Kommentera

