tears dont mean you losing

7 Nov

Den officiella helgen är över, men dagarna där man själv bestämmer sig för att kliva upp eller somna fortsätter för mig del. Undantag måndag,tisdag & onsdag när jag och Sofie har ett litet annorlunda uppdrag framför oss. Kan tyvärr inte avslöja innan det är gjort..

Jag är så taggas just nu så jag vet inte om jag kommer somna, 09.00 sitter jag inne som en hök på ticknet.se när biljetterna släpps till Avicii! 3 Mars drar iallafall jag och Matilda till Globen och njuter, om vi nu får biljetter så att säga 😉 Blir även Idol på fredag men tjejerna! Tack mormor ♥

 

Kommentera

