på ”turné'”

2 Okt

Bild sen resan hem från Kiruna, ca2 veckors sedan.
Nu ska jag göra om denna resa.. på ett litet annorlunda sätt, och ensam.

Har nu ÄNTLIGEN fått ett jobb där jag ska åka omkring (får en tjänstebil) och hjälpa till med marknadsföring för företag som behöver synas mer. Nu gäller uppdraget Sony Ericsson, jag får material för detta och åker ut till butiker runt om i Sverige, jag har Norrland. Tycker det ska bli otroligt spännande att äntligen göra något om dagarna, och framförallt något nytt!

Jag har aldrig tidigare hört talas som detta företag (BrandSupport) Förens Frank (Nöjesmix fotograf) ringde och tipsade om detta. Jag hoppas verkligen att detta är något för mig och att jag kan tillföra något 🙂 Jag åker alltså imorgon till två butiker i Gävle, Falun och Borlänge. Sen på tisdag drar jag myyycket längre upp i Sverige, längst upp: Boden.


Kommer bli några ensamma hotellnätter och bilresor, men vem har sagt att det måste va tråkigt? Hoppas bara det finns AUX intag i bilen…

 

Kommentera

