Nu är det bara väntan kvar

22 Sep





Castingen för Wipeout igår var något helt annorlunda från vad jag gjort innan. Jag är stolt hur det än går, att jag gjorde själva castingen är jag nöjd iallafall! Men självklart håller jag allt som går att hålla att jag kommer vidare! Mer än 3000 personer har sökt till programmet, 80 kom vidare till castingen. Jag var EN av dom!

Annars var det en väldigt mysig dag i Stockholm med mamma 🙂



Super god mat och bra musik hem.

Ett svar to “Nu är det bara väntan kvar”

  1. matilda september 23, 2011 den 11:22 f m #

    moget att ljuga, du kan ju inte simma HEHEHEH. kommer bli kul när du ramlar!

Kommentera

