förslaaag

20 Sep


HJÄLP MIG NU! Imorgon gäller det… jag har hittat två saker som representerar mig, säger imorgon vad det är om jag går vidare annars skäms jag. Men jag har inget Stridsrop än! Simon vill att jag gör på den ovan, ”NU KÖÖÖÖR VIIE”… nja känns liksom lite… näe.

En annan vän, också kallad Simon tycker denna..

Vet inte vad det är.. men tack för förslaget!

Men kom igen nu alla! Alltifrån manga till Roger Pontare (Heimutt), Bajen & LejonKungen är godkänt! Får väl ett nervsammanbrott imorgon men de får ja ta!

Kommentera

