jag behöver någon här

18 Sep

idag har det varit en riktigt pissig dag. Första: vaknar upp med sms man önskade man inte läste.. önskade att någon aldrig skickade. Vissa dagar blir jag så medveten om hur allt är, jag är arbetslös, är helt pank. Just nu lever jag på mammas pengar och det känns långt ifrån bra. Får en lön från Furuvik den 27, fram tills dess får jag leva med ingenting.

Därefter är det lönen och efter det vill jag inte ens tänka på. Har sökt 4 nya jobb idag. Inte bara i Gävle. Kan inte fortsätta såhär, blir så jävla deppig! Vill också vara trött på eftermiddan, jag är trött av en annan anledning.

Sen funderar jag så himla mycket.. är jag nöjd med allt? Har känt mig sviken och besviken idag. På människor som är nära. Men det är väl pga min dåliga dag. Förhoppningsvis.

Vill inte ens sova, har supat en hel dag åt ingenting.

Idag är en dag jag vill ha en pojkvän. Någon som säger att mina problem är onödiga, någon som säger ”jag förstår mig inte på dig”, så blir jag irriterad men samtidigt glömmer jag bort hur dålig dagen var och bara kryper upp nära dig, pussar dig på halsen för jag älskar att känna mig liten bredvid. Vi tittar på ett program som jag hatar men du älskar det, jag tittar men tittar ändå inte. Du stänger av TV:n, båda tittar på hur skärmen blir mörkare och mörkare sedan vänder du dig mot mig, drar övertäcket och pussar mig på munnen. Sen ligger vi sådär som vi alltid gör. nära. Vaknar dagen efter, nära dig. Och vet att dagen har alla skäl till att bli bättre än den som var innan. Jag vill älska någon.

 

 

Kommentera

