WIPEOUT WINTER

17 Sep

Människor!!

Jag ska på casting för Wipeout Winter nu på onsdag!
Är helt sjukt taggad, exalterad, nervös och peppad inför detta! Sökte in i somras och höll tummarna men tänkte sen inte så mycket mer på det förens dom ringde mig för 3 dagar sen och välkomnade mig på casting. Då är det så att jag måste ha ett ”stridsrop” som jag ska skrika innan man liksom kastar sig in i banan, hade ett men det blev inte godkänt då det var för internt.. hm. Så snälla snälla hjälp! Kommentera, smsa, skriv på loggen.. JAG BEHÖVER ER HJÄLP!! Jag ska även komma på ett tricks, en sång eller en dans till castingen som representerar mig som person.. herregud. Prestationsångest!

Om jag kommer vidare är jag stans lyckligaste! En av mina drömmar att va med på tv!!

4 svar to “WIPEOUT WINTER”

  1. Jessica september 19, 2011 den 1:45 e m #

    Jag ska också på casting men på tisdag. Har samma roblem inför komma på ett tricks, en sång eller en dans till castingen som representerar enp som person. Hjälp! Jag har ingen aning. Har du kommit på något än?

    • ebrynk september 19, 2011 den 3:14 e m #

      Hej!! Men gud va spännande, grattis! Jag har fortfarande inte kommit på något.. jag är ton döv och har ingen takt känsla så sång och dans är redan ur sikte.. ska träffa tjejerna idag som ska hjälpa mig!
      Men lycka till imorgon!!! 🙂

      • Jessica september 19, 2011 den 7:43 e m #

        Ja grattis själv!! Böjar få riktig ångest till imorgon har fortfarande inte kommit på något. Hur går det för dig? Har du och tjejerna kommit på några ideér? KraM!

  2. Jessica september 19, 2011 den 7:44 e m #

    Sång och dans är ingenting för mig heller haha så de är uteslutet!

Kommentera

