TORSDAG

15 Sep

Jag-vill-bara-sova…

Hemma kl09.00, packa upp och tvätta, 10.00 iväg till Malin och fixa färgen i håret, 45 min efter, hem till Matilda sen ner på stan och fika med Matilda #2, hämta Ebba, iväg till Valbo, hem igen, träffa Hanna, iväg och handla, laga mat, klippa Ebba och dammsuga lägenheten.

NU sitter jag i soffan och är helt slut. Fick mina stuvade makaroner och köttbullar, får äntligen i mig kött imorgon och vääldigt fint sällskap av alla mina favorit tjejer. – Matilda som faktiskt flyttade idag :/ gonna miss u , okej – Maja med som drog till byn… men nästan alla!

Här ska jag iallafall sitta resten av kvällen och sörja att arbetsförmedlingen kallar imorgon…

Kommentera

