i need a doctor

12 Sep

Skäms lite… kände en enorm saknad till mitt långa blonda hår.
Jag klippte av det, det var otroligt slitet, var i Thailand och Turkiet utan att ens klippa topparna så det enda rätta var att klippa av det. Mitt hår växer som ogräs (peppar peppar ta i trä) så längden kommer. Samtidigt som jag är nöjd med färgen jag har så vill jag ändå vara blond vilket var tänkt från början… men det ska fixas! Sen måste jag försöka hitta fördelar med kortare hår, men är nog lite ovan. Dagens i-lands problem.


big snyft

Ett svar to “i need a doctor”

  1. matilda september 13, 2011 den 11:41 f m #

    men du är ju bajsfin i kort jööö!!

Kommentera

