i hate feeling unimportant to people that are important to me

29 Aug

 

ikväll är det en kväll som jag vill ha någon bredvid mig i soffan, någon att dela den trånga utrymmet på toan för båda ska borsta tänderna, lägga mina kläder över någon annans på golvet, sno det skönaste kudden innan han hinner ta den, känna någon annans fötter under täcket, höra en till persons andetag och höra dom bli tyngre… vakna av att han pratar i sömnen, bli irriterad, bråka. jag vill också bråka om onödiga saker med personen jag älskar. jag vill vara kär, och jag vill känna kärlek. jag vill att du ska vara kär.

Kommentera

